Sonntag, 30. September 2018

Awwer saach nix! Präsentation in Ludwigshafen

Liebe Literaturfreunde,

wollener s iwwerhaupt wisse? A jo! Odder? Hä? Die Hochdeitsche aa? Alla, dann iwwersetz ich s glei, no muss ich s net zwäämol schreiwe.

Am Sonntag, dem 7. Oktober, um 17:00 Uhr stelle ich im Karl-Otto-Braun Museum im Oppauer Rathaus, Edigheimer Str. 26 in 67069 Ludwigshafen mein neues Mundartbuch vor. Es heißt „Awwer saach nix!". Wie Sie dem Titel entnehmen können, unterliegen die Geschichten darin der höchsten Geheimhaltungsstufe.

Dass ich do les, des kännener nadierlich ruhisch weiderverzehle. De Oitritt is frei, de Sekt in de Paus gibt s aa fer umme. Awwer nemmen trotzdem en Geldbeidel mit. Ihr werren des Buch doch sicher kaafe wolle. Un des Geld vun eire großziegische Spende geht alles ans Museum, damit sich eier Enkel un Urenkel aa noch agugge känne, wie s friehr mol war. Na, wann des kän gude Zweck is, dann wääß ich aa net.

Liebe Grüße
Edith Brünnler 


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen